22 april 09 - PRAO sen telefon

sista prao dagen idag. det känns väldigt skönt måste jag säga! det är ganska segt att praoa på dagis ändå.
jag trodde att det skulle vara mycket roligare. jag hatar när dom säger "putta fart mig!!" för då vill dom att jag ska putta på när dom gungar. det är sjukt boring - tro mig!
va i skolan och åt lunch med johanna. sen träffade jag tina lydia och lovisa. sen gick johanna hem och jag satt på en bänk och snacka med hempa albert och nån som jag inte kommer ihåg vad han heter.
gick sen tillbaka till dagiset. eftermiddagarna går så otroligt segt måste jag säga! jag vart glad när kl äntligen blev 4 och jag fick gå hem.
och en kille skulle säga "han har skjutit den" typ, så sa han "han har pangat den" erkänn sött?

gick ut och gick samtidigt som jag pratade i telefon med josefin. det var super duper roligt! hade inte pratat på typ flera år kändes det som. gick ganska långt, tills jag vart trött och satte mig på en sten istället.
nu är kl ungefär 7. funderar på vad jag ska göra?
det känns nästan som jag är solbränd
. mitt ansikte är jätte varmt vilket fall!
nu vart det väldans mycket text men de får ni stå ut med! :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Robin =)

Hahah! Stackars Josefine som är tvungen att praoa på dagis?

2009-04-23 @ 08:44:51
Postat av: Robin =)

Hahah! Stackars Josefine som är tvungen att praoa på dagis!

2009-04-23 @ 08:45:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0