16 april 09 - en månad kvar till 16 maj

hej (: sitter här nu. ska plugga lite snart. men det är jobbigt. hehe
matilda och kalle va hemma hos mig på en rundtur x) haha! dom ville se mitt hus :P
för matilda hade aldrig sett källaren ;)
ikväll är det ingen musikalövning. så ja, imorn smäller det! läskigt
jag ska nog kolla på andra avenyn ikväll (:
puss


hej idag är det en månad kvar till 16 maj. vet ni vad som händer då? jepp, då fyller jag 15!
imorgon, vet ni vad som händer då? jepp, då är det musikaluppvisning. + lördag och söndag! KOM!

nu, vet ni vad som händer nu? jepp, jag är fruktansvärt nervös inför imorgon. sjukt nervös med andra ord! + mycket mer!
vet ni vad som händer idag? jepp, plugga på no och svenska!
vet ni vad som händer nu? jepp, jag ska sluta skriva!



Kommentarer
Postat av: Robin =)

Lycka till på musikalen och grattis i förskott! =D<3

2009-04-17 @ 09:04:49
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 09:09:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: klara (:

vill komma och kolla men det blir tyvärr lite svårt! <3

2009-04-18 @ 10:32:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0