15 april 09 - skola plugg musikalövning


josefine gren ♥

godmiddag, haha va töntigt de låter ändå!
jaja. nu är jag i alla fall hemma.
har pluggat lite och så. nästan klar med no:n, vilket jag är väldigt glad för. hihi
måste göra klart svenskan med. ska analysera en dikt och skriva en dikt. de ni!
fick MVG på min "norden resa".
ja e nöjd! fick VG på mitt matteprov också. fast de va ett tag sen men ja glömde skriva de. hehe
ska sitta lite till här sen blir det musikalövning hela kvällen lång. i övermorgon är det uppvisning. uuusch jag är sjuukt nervös så de finns inte!
jag fryser också nu om ni ville veta
hejdå

Kommentarer
Postat av: emelie

så söt:)

2009-04-15 @ 17:44:07
URL: http://justdaance.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad avis jag blir. Du fick MVG men jag fick bara VG++++ xd

2009-04-16 @ 16:08:32
Postat av: klara (:

du är det finaste jag vet

du är det dyraste i världen

du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,

som fåglarna och som blommorna på marken



du är min ledstjärna och vän

du är min tro mitt hopp min kärlek



okej, jag ska inte skriva hela låten så jag stoppar där! den stämmer in på dej! <3

du är så fin! <3<3 älskar dej(L)

2009-04-18 @ 10:28:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0