14 april 09

tjena! kom ganska så nyss hem från musikalövningen. började vid halv 7 o nu är kl tjugo i 11.
jag måste verkligen sova nu, annars kommer jag va död imorn!
sov innan övningen, hade ont i huvet, as ont! skönt att sova iaf kan jag säga.
hoppas eran dag va bra (: puss!

yeah, nu är jag minsann hemma från skolan! jätte roligt att träffa alla vänner igen. ni är underbara
har precis ätit glass + chokladsås. mums säger jag bara!
nu blir de till att plugga. ahr två inlämningsuppgifter förstår ni. suck!
ikväll blir de även musikal. yeh! de får gå som de går antar jag.

och erik, om du läser det här så tycker jag + alla andra att du ska stanna här hos oss i hillerstorp. vi behöver verkligen dig här!
ha't nice! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0