13 april 09

hej du :D jag tänkte skriva en text med många smiliesar i idag :D bara så ni vet lixom ;)
sov till halv 11 ungefär (: skönt! sen blev de duschen. jag tycker inte om att duscha på morgonen :s för att håret blir så fruktansvärt fult :s jaja!
idag va det typ en röd dag (: annars skulle vi ha börjat skolan idag.. usch va hemskt! det är skola imorn :( jag är typ deprimerad för de. men jag får la njuta av sista dagen vilket fall (:
har nyss ätit frukost på alltanen med familjen. (:
mamma tyckte att jag skulle baka något, så ja får la se vad jag bakar :P
vi skulle nog ut och gå o sen fika någonstans sen (: det blir nog mysigt!
skriver mer sen (: PUSS!


Kommentarer
Postat av: klara (:

det är än röd dag idag åå ingen studiedag :P

stackare att börja imorgon, jag har lov nu :)

saknar dej<3 puss(L)

2009-04-13 @ 12:37:17
Postat av: klara (:

en röd dag* :P

2009-04-13 @ 12:39:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0