13 april 09

hej dagen blev ganska så bra faktiskt
jag bakade muffins. och simon o jag lagade mat. yeah! (h) hehe
och så gjorde vi iorning fika och åkte iväg en sväng till skogen. gick lite o så fikade vi.
nu är jag helt rastlös. vet inte vad jag ska hitta på. jag sitter och lyssnar på musik. har hittat några nya BRA låtar minsann. de ni!
jag har lite ont i ryggen. vet inte vad jag har gjort.
kom på att jag måste fixa klart kläderna tills imorgon.
ska ha genrep på musikalen. allt måste typ sitta ju. ops! de blir nog bra.
jag är sjukt nervös. musikalen visas upp på fredag lördag och söndag. kom vettja!
men nu ska jag inte skriva något mer i think (:
hejdå du söte







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0