12 april 09 - picknick

dagen vart riktigt bra! men än är den inte slut
sov till halv 12 ungefär.
sjukt sjönt måste jag verkligen säga! har inte sovit ut någon gång nu på lovet.
åt frukost ute på våran mysiga alltan. solen stekte kan ja också säga!
träffade rebecka och lovisa en stund, vi stog och prata, simon och markus o johanna också.
sen gick vi in och åt mat. kyckling och strips! mums
efter maten bakade jag chokladbollar. så gick jag simon o markus till rebecka och lovisa o jakob.
vi skulle minsann ha picknick. så vi gjorde iordning lite och gick bort till en äng o satte oss där.
sjukt mysigt! va där från 3 till halv 6 typ. 
så sjukt skönt med sol! eller vad säger ni? den bara steker på en. puss på de. en stor puss
sen gick jag hem och satte mig här. har ätit lite choklad och chips också.
tror vi skulle laga mat med dom ikväll också. får se hur de blir med de! (:
hejdå

simon

rebecka

jakob

markus

lovisa

josefine



josefine och lovisa - sjukt snygg bild. haha!

simon

blomma = vår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0