tapeter.kalas.josefin.



haha! very nice måste jag säga.

jo, idag vakna jag vid halv 10. åt frukost.
sen åkte vi iväg till coop, hela familjen. kollade på tapeter.
åkte till colorama och kollade på mer tapeter. hittade ett par as snygga! :D as skoj! (y)
sen hem och fika. gör iordning allt till johannas kalas. barnen kom och vi gjorde massa skoj! hihi
åt pizza, och gjorde lekar sen tårta mm.
vid 8 gick jag till jossan :)) mys! vi tänkte kolla på film men det gick inte x) så vi kollade i skolkataloger istället (y)
och åt ostbågar och paprikakex med ost (yy) mums!
det var super!! haha och så "färgade" vi håret *host* haha!
jag älskar dig!
puss! /j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0