första advent.


Det är faktiskt första advent idag! :)
vilket innebär att det snart är jul! :))
och jag har faktiskt mycket julkänsla redan.
och jag markus mamma mormor och johanna kollade på en gammal julkalender, pelle svansös. as bra!
och jag lyssnar på julmusik nu! :D hihi


ja! idag fyller lillebror år :D GRATTIS! jag älskar dig!
så vi firade honom på morgonen.
vid 11 kom mormor och mofar, trevligt!
vi fikade och vid 2 var det mat. lax och potatis sås morötter och andra grönsaker. yummi!
nyss var vi ute och gick, skönt! ((:

och vet ni? imorn ska jag josefin och pernilla stå i kiosken i skolan. haha! vi slipper lektioner (y)
och vet ni? idag ska nog jag kolla på andra avenyn. :D
och vet ni? jag har valt tapeter till mitt rum. (y) :D
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0