skola lucia hem | 16 december.


lucia var grymt skoj!


hej :D
josefine har varit i skolan idag
vi hade först:
so - historia | redovisning
so - samhäll | fylla-i-papper c:
svenska | kolla på en film (:
lunch | jag och pernilla stog i maten till 12.20 ungefär
hemkunskap | städa. vi missade 4o min för att vi stog i maten
no | kolla på dilm. och jag gick en halv timma tidigare för att jag skulle gå lucia (:


sen lucia, jag var jätte nervös hela dagen. men när jag kom dit släppte de (:
det var grymt skoj! och att ha en sån krona va coolt (:
vi fick faktiskt t v å h u n d r a kronor var för att vi gick :DD tummenupp!

efter så gick jag hem till klara (: vi gjorde hamburgare.
och så var det kallt så vi låg i sängen hela tiden (x okej det kan låta dum men ni fattar (:
nu har jag nyss duschat.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0