skola hem kör hem datorn sova| 15 december o8.

tja! :D
idag hade vi spanska prov. jag tror faktiskt att det gick ganska så bra! (:
sen så stog jag och jossan i maten, det var ju trevligt c:
och vi kollade på film på engelskan! ;)
sen så gick jag och klara på körövning efter skolan, för vi ska gå lucia imorn (:
jätte läskigt ;s och jag ska va lucian :o jag vill inte brinna upp (x önska mig lycka till!
sen så har inte vi några mer prov eller läxor :DD och det är snart slut på skolan, vilket innebär att vi flyttar snart ._.
i alla fall, jag ska väl inte göra så mycket mer ikväll c: sova sen! (: hihi.
puss!

* * * * * * * * * * * * *

Det var en gång två tomatar som gick över vägen. och sedan blev den ena påkörd.
och då sa den andra: "kom nu ketchup så går vi."
haha! c:

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Josefine! Allt bra eller? :)

2008-12-15 @ 21:48:26
URL: http://loaa.blogg.se/
Postat av: Robbefine! :D

Bra skämt din komiker! xD

2008-12-15 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0