ny design. 13 december o8 - lucia.


jag ser det snöar,  jag ser det snöar det var ju roligt hurra!
nu är det vinter, nu är det vinter som vi har önskat hurra!

hej! :D
idag när jag drog upp persienerna så blev jag otroligt chockad, jag ba: "whaat? mycket snöö?:D"
typ as glad (: och mycket snö var det också! det gillar josefine.
då gjorde jag mig i ordning. sedan så gick jag ut på en långpromenad i skogen. fatta mysigt!
tog massor av bilder också (: mysigt! bla. dem som är högst upp på sidan, i headern. sen så har jag packat också. för vi flyttar om fjorton dagar.. det är helt galet vad fort det går. och pappa skrev också att mitt rum var klart nu ((: bra hoppas jag det blev (y)
sen så har jag pluggat lite spanska. har prov på måndag >:
och jag är på bra humör idag. (:
för att kevin vann igår :D
för att det är mycket snö :D
för det var blå himmel och sol idag :D
för att mitt rum är klart :D
för min pappa och morfar är så snälla :D
för alla vänner är så goa :D

som ni kanske ser så har jag fixat bloggen lite.
kommer nog fixa den lite till snart (:
pusshej!








Kommentarer
Postat av: debora(:

alså, dina bilder är så grymt fina! :D

saknar dej massa! sötunge!<3

2008-12-15 @ 16:24:45
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0