nobelmiddag hem datorn plugga packa idol.


idag har det snöat jätte mycket :D så nu är det vitt på backen.
idag har vi haft nobelmiddag :D så nu har jag lärt mig hur man håller tal.
idag har jag lagat mat tills nobelmiddagen :D och diskat också.
idag har jag varit vid datorn ganska så mycket. kasnke inte så bra.
idag har jag pluggat lite spanska också. för vi har prov på måndag.


goddag mina kära vänner! :D
som sagt, vi hade nobelmiddag idag i skolan. det var väl trevligt må jag säga.
vi höll ett tal var. och jag tackade josefin fransson! :) hon är söt!
efter va vi självklart tvugna att diska aalltihop. suck!
nu håller jag på att packa lite. >: aas tråkigt!
sen äre final i idol! :DD och kevin vinner!
puss!


Kommentarer
Postat av: pech

HAHAHAHHAHA, mattias! ;'D

2008-12-13 @ 22:40:23
URL: http://ppech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0