det har faktiskt snöat, lite!

I want You to know
How I feel about You
'Cause You're my only One
I can't live without You
I've got to let you know
You're the One


hihi snö är mysigt! bara om det stannar kvar. men det tycks inte göra det! :(
min dag så ut så här:

slöjd | blev klar med min stickade halsduk
so
no
lunch
svenska
no | hade prov. usch! vet inte hur det gick.
slutade kl. 14.30 typ

sen åkte jag hem. städade och packade. bara sexton dagar kvar till vi flyttar ju ._.
hm. sen har jag försökt att hitta några kläder i min garderob tills imorn (x
för vi har faktiskt nobel middag med klassen.
och vi ska hålla tal och allt c: usch! men ja.
har duschat ikväll också. fast vattnet var typ iskallt ;oo
hihi puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0