dagens: 12 december.



Dagens
:

Dagens outfit: först jeans linne tjocktröja, sen kjol strumpbyxor tröja, nu mjukiskläder
Dagens låt: with every bit of me
Dagens dusch: duschar inte idag
Dagens frisyr: lockigt.
Dagens smink: mascara foundation puder
Dagens planer: kolla på vem som vinner idol! :D
Dagens vill ha: att kevin ska vinna! :D
Dagens saknad: hm, jag vet inte riktigt. men kompisar!
Dagens tråkigaste: att jag hde ont i huvet typ hela dagen i skolan.
Dagens roligaste: haha, då mattias gjorde den roliga minen på nobelmiddagen (x
Dagens finaste: josefin på nobelmiddagen(: och kevin!
Dagens måste: kolla på vem som vinner!
Dagens dricka: juice.
Dagens köp: ingenting.
Dagens mat: nobelmiddag maten, sen macka.
Dagens sjuka: min hals, för jag har ont >:
Dagens mående: jo de e väl bra! <:
Dagens mening: "hej jag är inte en elefant!" :D haha!


Kommentarer
Postat av: Robbefine! :D

Josefine är fiiiiiin idag och Robin gillar hennes blogg! :D

2008-12-12 @ 23:34:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0